Poľska Biedronka otvára na Slovensku. Tu všade budú predajne

biedronka slovensko
Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Slovenský maloobchodný trh sa rozrastie o nového významného hráča. Poľský diskontný reťazec Biedronka otvára svoju prvú predajňu na Slovensku, pričom spoločnosť Jerónimo Martins si svoj vstup na trh dôkladne pripravovala. Prvé dvere sa zákazníkom otvoria už 5. marca v blízkosti Miloslavova.

Nový konkurent na trhu

Poľský obchodný reťazec vstupuje na Slovensko takmer dvadsať rokov po poslednom veľkom príchode zahraničnej značky. Naopak, v posledných rokoch slovenský trh opustil napríklad francúzsky Carrefour, ktorý po 17 rokoch ukončil svoje pôsobenie v roku 2018. Biedronka sa však netají ambíciou pevne zakotviť a expandovať do viacerých miest.

Biedronka vstupuje na slovenský trh s viac ako 230-ročnými skúsenosťami spoločnosti Jerónimo Martins v oblasti distribúcie potravín a s víziou prinášať vysokokvalitné potraviny za dostupné ceny do každodenného života všetkých zákazníkov. Jednou z našich hlavných priorít na Slovensku je spolupráca s lokálnymi dodávateľmi a výrobcami, vďaka ktorej môžeme napĺňať náš záväzok čerstvosti, regionálneho rozvoja a udržateľnosti. Veríme, že zodpovedný prístup k podnikaniu prináša dlhodobé hodnoty – nielen pre našich zákazníkov a obchodných partnerov, ale aj pre širšiu komunitu,“ uviedla spoločnosť v oficiálnom stanovisku pri príležitosti otvorenia prvej predajne.

Expanzia do ďalších miest

Prvá predajňa pri Miloslavove je len začiatkom. Spoločnosť už oznámila, že medzi prvými mestami, kde plánuje otvoriť ďalšie pobočky, sú Levice, Nové Zámky, Považská Bystrica, Senica a Zvolen. Okrem toho, podľa pracovného portálu Profesia.sk, Biedronka hľadá zamestnancov aj do nových prevádzok v Chorvátskom Grobe a Liptovskom Mikuláši.

Vieme potvrdiť, že proces náboru nových zamestnancov sme začali aj v iných mestách. Je to súčasťou nášho záväzku – udržiavať vysoké štandardy pri výbere zamestnancov a rovnako aj následne pri ich dôslednom zaškolení tak, aby sme našim zákazníkom priniesli čo najlepšie služby,“ potvrdila spoločnosť pre denník Pravda.

Zvýšená konkurencia na trhu

Príchod Biedronky môže výrazne ovplyvniť konkurenčné prostredie na slovenskom trhu s potravinami. Diskontné reťazce ako Lidl, Kaufland či Tesco môžu čeliť novej výzve, keďže Biedronka je známa agresívnou cenovou politikou a širokou ponukou produktov vrátane čerstvých potravín a výrobkov od lokálnych dodávateľov.

Pre spotrebiteľov to môže znamenať širší výber a lepšie ceny, zatiaľ čo pre konkurenciu tlak na znižovanie cien a zlepšovanie služieb. O tom, ako sa Biedronka uchytí na slovenskom trhu, rozhodnú najmä samotní zákazníci.


Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *