UniCredit Bank sa pripojila k rastúcemu trendu moderných bankových služieb a zaviedla možnosť bezkontaktného výberu a vkladu hotovosti na všetkých svojich bankomatoch.
Klienti tak môžu jednoducho priložiť smartfón, smart hodinky alebo platobnú kartu k čítačke NFC a vykonať transakciu bez nutnosti vkladania karty do bankomatu. Táto inovácia zvyšuje rýchlosť aj bezpečnosť finančných operácií.
Rýchlejšie výbery, bezpečnejšie vklady
Bankomaty UniCredit Bank boli modernizované tak, aby poskytovali efektívnejší a pohodlnejší servis. „UniCredit Bank aktualizovala bankomaty v celej svojej sieti. Nové bankomaty s lepším softvérom urýchlia výbery o 40 % a klienti budú mať hotovosť už za 30 sekúnd. V prípade bezkontaktných vkladov bude na začiatku stále potrebná platobná karta ako vo väčšine ostatných bánk,“ uviedla hovorkyňa banky Zuzana Ďuďáková.
Dodala tiež, že proces výberu alebo vkladu je intuitívny a rýchly. „Po priložení smartfónu, smart hodiniek alebo platobnej karty k čítačke sa po ,pípnutí’ zobrazia klasické pokyny na zadanie PIN kódu a výber činnosti, ktorú potrebujete vykonať. Navyše nehrozí zabudnutie karty v bankomate,“ zdôraznila.
Rozšírenie bezkontaktných služieb na Slovensku
UniCredit Bank sa týmto krokom zaradila medzi šesť bánk na Slovensku, ktoré už bezkontaktné výbery umožňujú. Túto funkciu ponúkajú aj VÚB, Fio banka, ČSOB, Prima banka a 365.bank/Poštová banka. Novinku plánujú zaviesť aj Slovenská sporiteľňa a Tatra banka.
Modernizácia bankových služieb pokračuje
Bezkontaktné technológie sa čoraz viac stávajú štandardom v bankovom sektore. Okrem zjednodušenia a zrýchlenia transakcií prinášajú aj vyššiu úroveň bezpečnosti, keďže eliminujú fyzický kontakt s bankomatmi a tým znižujú riziko podvodov spojených so skimmingom či zabudnutím karty.