Letná sezóna je v plnom prúde a s ňou aj zvýšený dopyt po osviežujúcom ovocí. No pre viacerých zákazníkov Kauflandu v Leviciach sa nákup melónov zmenil na nepríjemnú skúsenosť.
Podľa svedectiev nespokojných spotrebiteľov sa v predajni objavili kusy, ktoré boli nejedlé a nezodpovedali štandardom kvality.
Reklamácie sa kopia
Na problém upozornila stránka Nekŕmte nás odpadom, ktorá zverejnila skúsenosť jednej z nakupujúcich. „Včera som v Kauflande Levice zakúpila melón s veľkou chuťou na osviežujúce letné ovocie.
No bohužiaľ, domáce nadšenie vystriedalo sklamanie, melón bol nejedlý,“ uviedla zákazníčka. Po príchode do predajne sa rozhodla ovocie reklamovať – s pokladničným bločkom.
Prekvapením však bolo, že pri pulte nestála sama. „Počas mojej návštevy tam stáli ďalší zákazníci s rovnakým problémom,“ dodala.
Kaufland čelí kritike, zákazníci volajú po kontrole kvality
Zákazníčka upozorňuje, že je neprípustné, aby sa ovocie v takomto stave dostalo do predaja: „Spotrebitelia si zaslúžia kvalitu, a to aj pri sezónnom ovocí. Toto by sa nemalo opakovať. Kaufland, venujte prosím pozornosť kontrole kvality ovocia.“
Na sociálnych sieťach sa začali objavovať ďalšie komentáre a skúsenosti, ktoré potvrdzujú, že nejde o ojedinelý prípad.