Klienti VÚB banky sa dnes musia pripraviť na nepríjemné komplikácie. Vo štvrtok 3. júla totiž finančnú inštitúciu zasiahol rozsiahly výpadok elektronických služieb, ktorý sa týka najmä internet bankingu a mobilnej aplikácie. Používatelia sa do svojich účtov nedostanú a podľa aktuálnych informácií problémy stále pretrvávajú.
Problémy s prihlásením aj so správou účtov
Pri pokuse o prihlásenie do internetového bankovníctva cez webovú stránku banky sa používateľom zobrazí oznam o technických komplikáciách. Rovnaká situácia platí aj pre mobilnú aplikáciu VÚB Mobil Banking, ktorá momentálne nefunguje.
„Aktuálne nepretržite pracujeme na vyriešení technických problémov, ktoré pretrvávajú s využívaním služieb internetového a mobilného bankovníctva. Prosíme ešte o strpenie a ďakujeme vám za vašu trpezlivosť,“ uvádza banka vo vyhlásení zverejnenom na svojej oficiálnej stránke.
Výpadok elektronických služieb komplikuje bežné operácie
Mnohí klienti sa v súvislosti s výpadkom sťažujú, že nemajú prístup k správe svojich financií, k zostatkom na účte či k realizácii platieb. Problém sa dotýka nielen jednotlivcov, ale aj podnikateľov, ktorí internet banking využívajú na každodenné transakcie.
V tejto chvíli nie je známe, čo presne výpadok spôsobilo, ani kedy by mali byť služby opäť plne funkčné. VÚB banka však deklaruje, že jej technici intenzívne pracujú na odstránení poruchy.