Superlacný reťazec mieri na Slovensko: To naozaj budeme nakupovať tak lacno?

lacny obchod slovensko
Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Nadchádzajúci príchod nových obchodných reťazcov na Slovensko prináša nádej na lacnejšie nákupy pre miestnych obyvateľov. Okrem populárnych značiek ako Pepco, Kik a Action, sa na scéne objavujú ďalší potenciálni hráči, ktorí by mohli posilniť konkurenciu na trhu. Upozornil na to portál zoznam.sk

Jednou z týchto spoločností je známa poľská sieť supermarketov Biedronka, ktorej príchod na Slovensko je uvažovaný. Tá by mohla predstavovať novú alternatívu v oblasti potravín a predstavovať konkurenciu pre ostatné reťazce. Avšak, Biedronka nie je jedinou spoločnosťou, ktorá prejavuje záujem o slovenský trh. Podľa informácií Hospodárskych novín, nemecká sieť obchodov Woolworth tiež zvažuje expanziu do krajiny.

Woolworth je diskontná sieť zameraná skôr na oblečenie, hračky a rôzne doplnky do domácnosti. So zhruba 600 predajňami v Nemecku plánuje rozšíriť svoje pôsobenie aj do iných európskych krajín, a Slovensko je jednou z možností. S ambíciou mať až 5 000 predajní by Woolworth mohol skutočne predstavovať konkurenciu pre existujúce reťazce ako Pepco a Kik.

„Vnímame slovenský trh ako zaujímavý s vysokým potenciálom. Preto zohráva Slovensko reálnu úlohu v plánovaní našej expanzie,“ uviedol Roland Rissel z komunikačného oddelenia spoločnosti pre Hospodárske noviny.

Zatiaľ nevieme viac podrobností o plánovanom príchode Woolworthu na Slovensko, ale určite vás budeme informovať, keď sa dostanú ďalšie informácie. Táto správa však prináša zaujímavé vyhliadky a môže tiež vytvoriť nové pracovné príležitosti pre miestnych obyvateľov.

Takto to vyzerá to vnútri nemeckého reťazca:


Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *