Žena vložila do bankomatu 10-tisíc eur. Stroj sa vypol a peniaze nikde

bankomat
Pomôž nám rásť – zdieľaj aspoň jeden článok, veľmi nám tým pomôžeš. Ďakujeme!

Zmizli jej peniaze priamo v bankomate. Klientka Fio banky vložila hotovosť do samoobslužného zariadenia, no namiesto potvrdenia o vklade jej bankomat vydal len prázdny lístok a peniaze z účtu zmizli. Prípad, ktorý vyvolal vášne na sociálnych sieťach, je mementom pre každého, kto dôveruje technológii viac než osobnému kontaktu na pobočke.

bankomat

Vklad za stovky tisíc skončil prázdnym potvrdením

Na sociálnej sieti X (bývalý Twitter) sa začal virálne šíriť príbeh ženy vystupujúcej pod prezývkou Aja X. Podľa jej slov prišla o 300 000 českých korún po tom, čo ich vložila do bankomatu Fio banky. „Práve mi bankomat zožral 300 000. Po vložení peňazí zčernala obrazovka, vrátil kartu a vytlačil len prázdny lístok,“ uviedla v statuse.

Tlak ruskej armády je obrovský. Zelenskyj chce čím skôr jednať s Putinom

Bankomat sa následne reštartoval a pôsobil, akoby bol opäť plne funkčný. Peniaze sa však na účet neobjavili.

Reklamácia môže trvať až 30 dní

Autorka hneď kontaktovala zákaznícku linku banky a následne navštívila kamennú pobočku. Tam jej odporučili podať oficiálnu reklamáciu. „Stále ich nemám pripísané. Sem-tam to kontrolujem s nádejou, ale nič,“ napísala o pár dní neskôr.

Po ďalších dvoch dňoch prišla ďalšia aktualizácia – podarilo sa jej získať číslo reklamácie. Banka má teraz 15 pracovných dní na spočítanie hotovosti z bankomatu. „Myslím si, že aj päťročné dieťa by to zvládlo skôr,“ dodala s iróniou.

Rusi si brúsia zuby na druhú európsku krajinu. Má to byť druhá Ukrajina

Ľudia sa pýtajú: Prečo vkladala tak veľa cez bankomat?

Na sociálnej sieti sa okamžite strhla diskusia. Viacerí užívatelia sa pozastavili nad tým, prečo niekto vkladá takú vysokú hotovosť do samoobslužného bankomatu. Aja X na to reagovala: „Bolo to v obchodnom centre. Keď to vložíš na pokladni, stojí to 70 Kč. Navyše, v tom obchodnom centre ani nemajú pobočku. Takže je mi to proti srsti, ale niekedy sa tomu nedá vyhnúť.“

Podobné prípady nie sú výnimočné

Do diskusie sa zapojil aj ďalší klient Fio banky, ktorý zažil podobnú situáciu. „Mne sa to stalo pred pár rokmi. Vybieral som peniaze pre zamestnancov, potvrdenie o výbere som dostal, ale peniaze ostali v bankomate. Trvalo dva mesiace, kým mi ich vrátili,“ uviedol.

U našich susedov sa objavil nebezpečný vírus. Okamžite nasadili karanténu

Vyjadrenie Fio banky: Reklamácie sú individuálne

Redakcia TN.cz oslovila Fio banku s prosbou o vyjadrenie. Podľa hovorcu PR oddelenia Jozefa Daňa sú reklamácie riešené podľa interného poriadku:

„Reklamácie sú vybavované v súlade s reklamačným poriadkom. Lehoty na ich vybavenie sa líšia podľa typu reklamácie. Vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie a najefektívnejšie riešenie, s prihliadnutím na platné postupy a okolnosti. V prípade vkladov do bankomatov je nutné vykonať kompletnú fyzickú kontrolu hotovosti aj technického stavu zariadenia. Výpadok môže byť spôsobený aj faktormi mimo samotného bankomatu,“ uviedol Daňo.


Pomôž nám rásť – zdieľaj aspoň jeden článok, veľmi nám tým pomôžeš. Ďakujeme!

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *