biedronka slovensko ceny
Slovensko

Biedronka chce otvoriť ďalšie desiatky predajní na Slovensku. Tu všade

Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Na Slovensko vstúpila ďalšia zahraničná značka, ktorá už pri svojom debute dokázala vyvolať mimoriadny záujem. Poľský maloobchodný reťazec Biedronka, známy svojimi nízkymi cenami a širokým sortimentom, otvoril svoje prvé predajne u nás – a reakcia zákazníkov bola okamžitá. Pred prevádzkami v Miloslavove, Považskej Bystrici a vo Zvolene sa tvorili dlhé rady.

Spoločnosť zároveň avizuje, že plánuje masívnu expanziu. Ako informoval magazín Forbes, Biedronka chce do konca roka 2026 otvoriť na Slovensku minimálne 50 predajní. V prvej fáze sa sústreďuje najmä na menšie mestá a obce, pričom neskôr plánuje rozšírenie aj do väčších slovenských miest.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Sú lacné a Slováci si ich v obchode nevšímajú. Čistia výborne črevá

Hoci konkrétne lokality budúcich prevádzok zatiaľ oficiálne neoznámili, náborové kampane spoločnosti naznačujú, kde by mohli nové obchody vzniknúť. Aktuálne Biedronka hľadá zamestnancov v Nitrianskom, Trnavskom a Žilinskom kraji. Podľa pracovných inzerátov sa pripravujú nové predajne v mestách ako Liptovský Mikuláš, Senica, Nové Zámky či Levice.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Lotyšský hokejista ostro Slovákom: Viem, čo si myslíte o vojne na Ukrajine

„Otvorenie ďalších predajní pripravujeme, práce pokračujú podľa plánu a veríme, že už čoskoro zverejníme konkrétne termíny,“ uviedlo tlačové oddelenie spoločnosti pre Forbes.

Na pracovnom portáli Profesia sa dokonca objavila aj ponuka na pozíciu zástupcu manažéra predajne pre Chorvátsky Grob, čo naznačuje záujem reťazca expandovať aj v okolí hlavného mesta.

Reakcia verejnosti na príchod Biedronky je zatiaľ pozitívna. Spoločnosť tvrdí, že odozva zo strany zákazníkov, samospráv aj miestnych úradov je viac než povzbudivá. „Zákazníci nás prijali – čomu nasvedčuje záujem zákazníkov, ale aj predstaviteľov jednotlivých miest a obcí či úradov,“ uviedla spoločnosť.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Na Slovensku stúpa agresivita v obchodoch. Zamestnanci sa boja ísť do práce

Expanzia Biedronky môže zásadne ovplyvniť slovenský maloobchodný trh a zvýšiť konkurenčný tlak na už etablované reťazce. Spotrebitelia tak môžu očakávať nielen širší výber, ale aj zaujímavejšie cenové ponuky.


Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *