Na Slovensko idú ďalšie lacné predajne. Ľudia ušetria na týchto veciach

nakupovanie platenie
Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

V posledných mesiacoch sme svedkami výrazného nárastu počtu diskontných predajní, ktoré lákajú zákazníkov na nízke ceny. Do tohto segmentu teraz vstupujú ďalší významní hráči, ktorí plánujú rozšíriť svoje pôsobenie na Slovensku.

Slovenskí spotrebitelia budú mať čoskoro možnosť využiť nové nákupné možnosti. Na náš trh vstupujú ďalšie diskontné reťazce, pričom do hry vstupuje aj značka, ktorá osloví náročnejších zákazníkov.

Medzi nováčikmi na slovenskom trhu sa čoskoro objaví nemecký reťazec Woolworth a poľská značka Ochnik. Oba tieto subjekty pripravujú otvorenie svojich prvých predajní na Slovensku, čo jasne naznačuje, že náš trh je pre zahraničných investorov stále atraktívny a ponúka značný potenciál pre expanziu.

Chcete mať prehľad? Toto dnes najviac zaujalo ľudí
Slováci si na sviatky možno nakúpia. Vláda chystá zrušiť zatvorené obchody

Informáciu o príchode týchto značiek priniesol ako prvý portál Peniaze.sk, ktorý sa opiera o správu spoločnosti Cushman&Wakefield, ktorá sa špecializuje na prenájom komerčných priestorov.

Woolworth je nemecký reťazec, ktorý sa radí medzi diskontné predajne s podobnou ponukou ako Pepco, Action či Galaxy Home. Ich plánom je otvoriť až 5 000 nových predajní v regióne, čo znamená, že zákazníci budú mať čoskoro tieto obchody na dosah ruky.

Chcete mať prehľad? Toto dnes najviac zaujalo ľudí
Polícia pri Seredi zadržala úspešného podnikateľa. Neuveríte, čo mal robiť s deťmi

Na druhej strane poľská značka Ochnik sa orientuje na luxusné kožené výrobky, ako sú tašky, kufre a oblečenie. Táto značka sa zameriava na zákazníkov, ktorí preferujú kvalitu a štýl. Ochnik tak nebude priamo konkurovať lacnejším poľským reťazcom, ako sú Sinsay či CCC, ktoré síce nie sú úplne lacné, ale cenovo sú prístupnejšie.

Príchod ďalších značiek na slovenský trh nekončí pri diskontoch. Očakáva sa aj otvorenie prvých predajní poľskej kozmetickej a drogériovej značky Hebe, ktorá začne v bratislavskom nákupnom centre Eurovea. Majiteľom Hebe je známy reťazec Biedronka, ktorý plánuje čoskoro rozšíriť svoje pôsobenie na Slovensku.

Chcete mať prehľad? Toto dnes najviac zaujalo ľudí
Čo znamená generálny štrajk, na ktorý zvoláva opozícia? Zrazu by sa všetko zastavilo a zavrelo

Rovnako sa pripravuje aj príchod nemeckej značky Müller, ktorá už podnikla kroky na založenie obchodnej spoločnosti na Slovensku a aktívne hľadá manažérov pre svoje budúce predajne. Slovenskí zákazníci sa tak môžu tešiť na rozšírenú ponuku kvalitných produktov za výhodné ceny.


Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *