Poľský reťazec Biedronka otvorí v týchto mestách na Slovensku a prezradili, aké budú mať ceny

biedronka slovensko
Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Biedronka, jeden z najväčších poľských maloobchodných reťazcov, sa aktívne pripravuje na vstup na slovenský trh. Spoločnosť nedávno spustila slovenskú webovú stránku biedronka.sk, na ktorej láka zákazníkov na „naozaj nízke ceny potravín“ a „skvelé zľavy“. Táto stránka zároveň ponúka možnosť pre uchádzačov o zamestnanie, ktorí majú záujem o prácu v nových slovenských prevádzkach.

Plánované lokality prvých predajní

Podľa dostupných informácií sa prvé obchody Biedronky na Slovensku otvoria v mestách Zvolen, Nové Zámky, Levice, Považská Bystrica a Senica. Výber týchto lokalít naznačuje, že reťazec cieli na rôzne regióny, čo môže byť kľúčovým krokom pre širšie pokrytie Slovenska v blízkej budúcnosti. Navyše, spoločnosť už začala s náborom pracovníkov aj pre menšie lokality, ako sú Miloslavov a Dunajská Lužná, ktoré spadajú do seneckého okresu.

Ambície a očakávania na trhu

Biedronka je v Poľsku známa pre svoju cenovú politiku, orientovanú na cenovo dostupné produkty, čo môže zaujať aj slovenských spotrebiteľov. Podľa analýz odborníkov vstup Biedronky pravdepodobne prinesie tlak na konkurenciu, a teda aj výhodné ceny pre slovenských zákazníkov. Hoci presný dátum otvorenia predajní zatiaľ nie je známy, prípravy naznačujú, že by mohlo dôjsť k ich otvoreniu v najbližších mesiacoch.

Kariérne príležitosti

Spustenie stránky biedronka.sk poskytuje nielen informácie o plánovanom sortimente, ale aj o dostupných pracovných miestach. Reťazec hľadá pracovníkov na rôzne pozície v pripravovaných prevádzkach, čo otvára príležitosti pre tých, ktorí sa chcú pripojiť k jednej z najväčších maloobchodných značiek v strednej Európe.


Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *