Biedronka, jeden z najväčších poľských maloobchodných reťazcov, sa aktívne pripravuje na vstup na slovenský trh. Spoločnosť nedávno spustila slovenskú webovú stránku biedronka.sk, na ktorej láka zákazníkov na „naozaj nízke ceny potravín“ a „skvelé zľavy“. Táto stránka zároveň ponúka možnosť pre uchádzačov o zamestnanie, ktorí majú záujem o prácu v nových slovenských prevádzkach.
Plánované lokality prvých predajní
Podľa dostupných informácií sa prvé obchody Biedronky na Slovensku otvoria v mestách Zvolen, Nové Zámky, Levice, Považská Bystrica a Senica. Výber týchto lokalít naznačuje, že reťazec cieli na rôzne regióny, čo môže byť kľúčovým krokom pre širšie pokrytie Slovenska v blízkej budúcnosti. Navyše, spoločnosť už začala s náborom pracovníkov aj pre menšie lokality, ako sú Miloslavov a Dunajská Lužná, ktoré spadajú do seneckého okresu.
Ambície a očakávania na trhu
Biedronka je v Poľsku známa pre svoju cenovú politiku, orientovanú na cenovo dostupné produkty, čo môže zaujať aj slovenských spotrebiteľov. Podľa analýz odborníkov vstup Biedronky pravdepodobne prinesie tlak na konkurenciu, a teda aj výhodné ceny pre slovenských zákazníkov. Hoci presný dátum otvorenia predajní zatiaľ nie je známy, prípravy naznačujú, že by mohlo dôjsť k ich otvoreniu v najbližších mesiacoch.
Kariérne príležitosti
Spustenie stránky biedronka.sk poskytuje nielen informácie o plánovanom sortimente, ale aj o dostupných pracovných miestach. Reťazec hľadá pracovníkov na rôzne pozície v pripravovaných prevádzkach, čo otvára príležitosti pre tých, ktorí sa chcú pripojiť k jednej z najväčších maloobchodných značiek v strednej Európe.