Mnohí klienti Slovenskej sporiteľne sa dnes stretli s nepríjemnosťami pri pokuse o platbu kartou. Hoci transakcie neboli dokončené, z účtov im bola dočasne zablokovaná príslušná suma.
Banka sa za túto situáciu ospravedlnila a prisľúbila, že všetky neúspešné platby budú automaticky zrušené a zablokované prostriedky sa vrátia späť do 48 hodín.
„Ospravedlňujeme sa vám, ak sa vám dnes nepodarilo zrealizovať platbu kartou, rezervované peniaze vám do 48 hodín vrátime,“ uviedla Slovenská sporiteľňa v oficiálnom vyhlásení zverejnenom 7. mája.
Zákazníci, ktorým sa dnes platba kartou nezrealizovala, si však v mobilnej aplikácii George všimli zablokovanie sumy na svojom účte. Podľa banky tieto prostriedky z účtu neodídu a rezervácie budú v krátkom čase zrušené.
K komplikáciám sa neskôr pridali aj technické ťažkosti s aplikáciou George, ktorá je momentálne nedostupná. „George je momentálne nedostupný. Intenzívne pracujeme na jeho obnovení,“ znie správa priamo v aplikácii.
Doteraz nie je známe, čo presne výpadok spôsobilo. Slovenská sporiteľňa ubezpečila klientov, že situáciu intenzívne rieši, aby čo najskôr obnovila plnohodnotné fungovanie svojich služieb. Zároveň poďakovala za trpezlivosť a pochopenie v čase technických problémov.
Banka naďalej komunikuje aktuálny stav prostredníctvom oficiálnych kanálov a prisľúbila, že klientov bude priebežne informovať o vývoji situácie.