Facebook pripravuje novú funkciu, ktorá má prilákať mladých. Testujú to v mestách

facebook iphone
Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Spoločnosť Meta, materská firma Facebooku, testuje novú funkciu, ktorá má prilákať späť mladých používateľov z generácie Z, najmä vďaka väčšiemu dôrazu na sledovanie miestneho diania. Táto novinka sa momentálne skúša vo vybraných amerických mestách a v blízkej budúcnosti by sa mala objaviť aj na globálnom trhu.

Generácia Z, ktorá uprednostňuje rýchle a vizuálne platformy ako TikTok alebo Instagram, začala v posledných rokoch od Facebooku ustupovať. Podľa výskumov však mnoho mladých ľudí stále využíva túto sieť na informovanie sa o lokálnych udalostiach. Meta sa rozhodla túto tendenciu podporiť a ponúknuť novú funkciu, ktorá má zlepšiť používateľskú skúsenosť a pritiahnuť späť mladých používateľov.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Slováci sem chodia na dovolenky. Teraz tam videli obrovského žraloka a natočili ho

Nová karta „Miestne“ bude sústredená na lokálne informácie, ktoré používateľom umožnia jednoducho sledovať aktuálne dianie vo svojom okolí. Môže ísť o tipy na víkendové aktivity, odporúčania miestnych podnikov alebo informácie o komunitných skupinách, kde je možné získať rady či ponuky. Tento koncept má podľa Meta pomôcť ľuďom skúmať ich záujmy mimo tradičného okruhu priateľov.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Nostradamus predpovedal, čo sa stane po smrti pápeža. Bude toto jeho nástupca?

Okrem funkcie „Miestne“ Meta plánuje zaujať mladých používateľov aj inovatívnym prehrávačom videí, známym ako reels. Tento formát nekonečného prehrávania videí, populárny najmä u mladších používateľov, ponúkne jednoduchý prístup ku krátkym, dlhým aj živým videám na jednej platforme. Facebook tak reaguje na aktuálne trendy v konzumácii obsahu, keď používatelia vyhľadávajú rýchly a plynulý prístup k multimediálnym formátom.

Zavedením týchto noviniek Facebook dúfa, že opäť zaujme mladšiu generáciu, ktorá sa čoraz častejšie prikláňa k iným sociálnym platformám. Dôraz na lokálny obsah a videoformáty by mal Facebooku pomôcť zostať relevantným a prilákať novú generáciu používateľov.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Ukrajina uvažuje vzdať sa obrovského územia Putinovi

V skratke: Facebook testuje novú funkciu „Miestne“, ktorá umožní sledovať dianie v okolí, s cieľom prilákať späť mladých používateľov z generácie Z. Ponúkne prehľad miestnych udalostí a aktivít, ako aj nový prehrávač videí vo formáte reels pre jednoduchšiu konzumáciu multimediálneho obsahu.


Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Redakcia Plénum.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *