Slováci nejedzte túto potravinu. Je chemicky kontaminovaná

nakupovanie obchod potraviny
Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Veľkoobchodný reťazec METRO Cash & Carry SR vydal oficiálne varovanie pre spotrebiteľov, týkajúce sa výrobku Olivový olej Sansa 1 l značky ARO. Z trhu sa aktuálne stiahli dve konkrétne šarže tohto produktu, pričom dôvodom je zistená chemická kontaminácia minerálnym olejom.

Podľa vyjadrenia spoločnosti bola prítomnosť nežiaducej látky odhalená počas internej kontroly kvality zo strany dodávateľa. METRO sa rozhodlo konať okamžite – napriek prebiehajúcemu vyšetrovaniu sa firma rozhodla olej stiahnuť z obehu ako preventívne opatrenie. „Kontaminácia bola zistená dodávateľom pri internej kontrole kvality. Situáciu preverujeme v súčinnosti s dodávateľom, avšak nakoľko nie sme schopní vylúčiť riziko a zdravie zákazníka je pre nás prvoradé, rozhodli sme sa k tomuto kroku,“ uviedol reťazec na svojom oficiálnom webe.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Prečo vám z kohútika tečie oranžová voda? Môže to signalizovať vážny problém

O aké šarže ide?

Produkt ARO Olivový olej Sansa 1 l bol dostupný na pultoch METRO od 10. septembra 2024 do 27. apríla 2025. Konkrétne ide o dve šarže, ktoré METRO označilo vo svojom upozornení (konkrétne označenia šarží neboli v zdroji uvedené – odporúčame sledovať oficiálnu stránku METRO pre podrobnosti).

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Len 49% Slovákov je ochotných brániť svoju vlasť v prípade vojny, ukázal prieskum

Výrobok nekonzumujte, môžete ho vrátiť

METRO dôrazne vyzýva zákazníkov, aby uvedený výrobok nekonzumovali. Spotrebitelia ho môžu bez problémov vrátiť v ktoromkoľvek veľkoobchodnom stredisku METRO Cash & Carry SR najneskôr do 31. mája 2025.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Slovenskú STK čaká veľká zmena, ktorá väčšinu vodičov nepoteší

Za vrátené produkty budú zákazníkom vyplatené peniaze. Tí, ktorí nemajú pôvodný pokladničný doklad, môžu požiadať na zákazníckej recepcii o vystavenie duplikátu, čo uľahčí celý proces vrátenia.

Spoločnosť METRO sa zároveň ospravedlnila za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré mohli vzniknúť v súvislosti s touto situáciou, a ubezpečuje, že zdravie a bezpečnosť zákazníkov sú jej prioritou.


Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Redakcia Plénum.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *