Toto predávajú Slovákom? Žena našla v múke totálny hnus

potraviny nakup e1679681339516
Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Cukrárka zdieľala svoju negatívnu skúsenosť s múkou značky Vitaflóra, ktorá ju sklamala počas prípravy rodinného jedla. Po zakúpení múky, ktorú plánovala použiť na výrobu palaciniek, narazila na nečakaný problém – v balení objavila červíka. Informuje o tom regiony.zoznam.sk

Tento objav prišiel po tom, čo do cesta pridala múku priamo po otvorení balenia, bez preosievania. Pri smažení tretej palacinky si všimla drobného hmyzu, čo viedlo nielen k znehodnoteniu surovín, ale aj k sklamaniu detí, ktoré sa na palacinky tešili.

Podľa zákazníčky nejde o prvý takýto incident. Uviedla, že sa s podobnými problémami stretla už trikrát, a to napriek tomu, že múku nikdy nenecháva skladovať dlhší čas. Tvrdí, že ostatné potraviny v domácnosti boli bez závad a uzavreté. Na podporu svojich slov pridala aj fotografiu, ktorá zachytáva prítomnosť červíka v balení múky.

Výrobca vysvetľuje: Prevencia škodcov a bezpečnostné opatrenia

Na sťažnosť zákazníčky reagovala spoločnosť Mlyn Kolárovo, výrobca múky Vitaflóra, ktorá sa v médiách vyjadrila k tejto situácii pre portál Regióny.sk. Vedúca laboratória, Ing. Andrea Sýkorová, uviedla, že cieľom firmy je zaistiť vysokú kvalitu produktov. Spoločnosť má zavedený medzinárodný systém bezpečnosti potravín IFS a jej výrobky prechádzajú pravidelnými kontrolami od medzinárodných audítorov aj miestnych hygienikov. Sýkorová vysvetlila, že prevencii škodcov sa firma venuje dôsledne, vrátane denných a generálnych čistení a pravidelných postrekov externými firmami.

Aj napriek týmto opatreniam, výrobca priznal, že nie je schopný kontrolovať všetky kroky v distribučnom reťazci, ktoré nasledujú po opustení ich výrobných priestorov. Problém podľa nej mohol vzniknúť počas skladovania vo veľkoskladoch alebo pri preprave. Sýkorová odporúča zákazníkom, aby sa v prípade reklamácií obrátili priamo na výrobcu a poskytli číslo šarže, čím uľahčia dôkladné prešetrenie konkrétneho prípadu. Podľa jej slov je cieľom firmy zaistiť spokojnosť zákazníkov a vyhnúť sa podobným incidentom, dodala pre Regióny.sk

V skratke

Zákazníčka sa stretla s problémom, keď v čerstvo zakúpenej múke značky Vitaflóra objavila červíka. Výrobca, spoločnosť Mlyn Kolárovo, reagoval, že kvalitu svojich produktov prísne kontroluje, no nie je schopný ovplyvniť podmienky skladovania u distribútorov. Spotrebiteľom odporúča obrátiť sa na nich s reklamáciou vrátane čísla šarže, aby mohli dôkladne preskúmať pôvod problému.

screenshot 20241017 225346 facebook2

Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *