Toto predávajú Slovákom? Žena našla v múke totálny hnus

potraviny nakup e1679681339516
Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Cukrárka zdieľala svoju negatívnu skúsenosť s múkou značky Vitaflóra, ktorá ju sklamala počas prípravy rodinného jedla. Po zakúpení múky, ktorú plánovala použiť na výrobu palaciniek, narazila na nečakaný problém – v balení objavila červíka. Informuje o tom regiony.zoznam.sk

Tento objav prišiel po tom, čo do cesta pridala múku priamo po otvorení balenia, bez preosievania. Pri smažení tretej palacinky si všimla drobného hmyzu, čo viedlo nielen k znehodnoteniu surovín, ale aj k sklamaniu detí, ktoré sa na palacinky tešili.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Polárny vír silnie a dal sa do pohybu. Toto čaká Slovensko

Podľa zákazníčky nejde o prvý takýto incident. Uviedla, že sa s podobnými problémami stretla už trikrát, a to napriek tomu, že múku nikdy nenecháva skladovať dlhší čas. Tvrdí, že ostatné potraviny v domácnosti boli bez závad a uzavreté. Na podporu svojich slov pridala aj fotografiu, ktorá zachytáva prítomnosť červíka v balení múky.

Výrobca vysvetľuje: Prevencia škodcov a bezpečnostné opatrenia

Na sťažnosť zákazníčky reagovala spoločnosť Mlyn Kolárovo, výrobca múky Vitaflóra, ktorá sa v médiách vyjadrila k tejto situácii pre portál Regióny.sk. Vedúca laboratória, Ing. Andrea Sýkorová, uviedla, že cieľom firmy je zaistiť vysokú kvalitu produktov. Spoločnosť má zavedený medzinárodný systém bezpečnosti potravín IFS a jej výrobky prechádzajú pravidelnými kontrolami od medzinárodných audítorov aj miestnych hygienikov. Sýkorová vysvetlila, že prevencii škodcov sa firma venuje dôsledne, vrátane denných a generálnych čistení a pravidelných postrekov externými firmami.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Trápenia s tráviacim traktom: kedy zbystriť pozornosť?

Aj napriek týmto opatreniam, výrobca priznal, že nie je schopný kontrolovať všetky kroky v distribučnom reťazci, ktoré nasledujú po opustení ich výrobných priestorov. Problém podľa nej mohol vzniknúť počas skladovania vo veľkoskladoch alebo pri preprave. Sýkorová odporúča zákazníkom, aby sa v prípade reklamácií obrátili priamo na výrobcu a poskytli číslo šarže, čím uľahčia dôkladné prešetrenie konkrétneho prípadu. Podľa jej slov je cieľom firmy zaistiť spokojnosť zákazníkov a vyhnúť sa podobným incidentom, dodala pre Regióny.sk

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Môžeme vajcia zamraziť a skladovať v chladničke? Musíte to urobiť takto

V skratke

Zákazníčka sa stretla s problémom, keď v čerstvo zakúpenej múke značky Vitaflóra objavila červíka. Výrobca, spoločnosť Mlyn Kolárovo, reagoval, že kvalitu svojich produktov prísne kontroluje, no nie je schopný ovplyvniť podmienky skladovania u distribútorov. Spotrebiteľom odporúča obrátiť sa na nich s reklamáciou vrátane čísla šarže, aby mohli dôkladne preskúmať pôvod problému.

screenshot 20241017 225346 facebook2

Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *