Egyptský trik na horúce noci, ktorý je starý viac ako 2000 rokov! Klimatizácia nebude potrebná

spanok

Cez deň sme unavení z horúčav, a keď príde čas spánku, takzvané tropické noci o sebe dajú vedieť. Nadmerne vysoké teploty sťažujú zaspávanie, a aj keď sa vám to podarí, kvalita spánku nie je najlepšia. Na zlepšenie komfortu vášho nočného odpočinku stačí použiť egyptský patent na nespavosť, píše Genialne.pl

Odborníci sa domnievajú, že najlepšia teplota na spánok je medzi 16 a 19 stupňami Celzia. Keď je teplejšie ako táto hodnota (čo sa v lete stáva pomerne často), hovoríme o tropických nociach. Ich najčastejším dôsledkom sú problémy so zaspávaním a časté budenie. Výsledkom je, že ráno sme nevyspatí, máme zlý pocit pohody a problémy so sústredením. Riešením môže byť patent uplatnený v Egypte, kde sú vysoké teploty na dennom poriadku.

Aký je egyptský patent na nespavosť v horúcom počasí?

Pri hľadaní spôsobov, ako prežiť letné horúčavy, sa oplatí inšpirovať patentmi používanými v krajinách, kde sú vysoké teploty na dennom poriadku. Ich obyvatelia už dávno vyvinuli metódy, ako sa vyrovnať s horúčavami počas dňa, ako aj v noci. Ak máte problémy so spánkom, použite egyptský patent proti nespavosti. V tejto púštnej krajine je zvykom spať v mokrej posteli. Namiesto periny alebo prikrývky je najlepšie použiť tenkú plachtu a pred spaním ju navlhčiť vodou. Vďaka tomu bude materiál na vašom tele príjemne chladný a pomôže vám rýchlejšie zaspať. Ak sa vám nepáči pocit vlhkosti na pokožke, môžete mokré prestieradlo zavesiť do okna. Tým sa vzduch v spálni stane vlhkejším a vy pocítite chladivý účinok.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Prečo dávať čajové vrecúško do záchodu? Rozumní ľudia vedia prečo

Ako inak môžete prežiť horúce noci?

Egyptský patent na nespavosť v horúcom počasí nie je jediným trikom, ktorý môžete použiť na ochladenie. Aj ďalšie triky vám uľahčia prežitie horúcich nocí.

  • Pred spaním dobre vyvetrajte spálňu.
  • Dajte si chladnú sprchu. Ak vám nevadí pocit vlhkosti, neotierajte sa a nechajte vodu zostať na pokožke.
  • Položte si matrac na zem, ako to robia Japonci. Pri zemi je vždy najchladnejšie.
  • Ľahnite si na bok tak, aby bola čo najmenšia plocha vášho tela v kontakte s matracom. Takto sa najteplejšie oblasti (spodná časť chrbta a čelo) nebudú kontaktom s látkou extra zohrievať.
  • Spite nahí alebo v pyžame z materiálov, ktoré dobre prepúšťajú vzduch.
  • Položte si k posteli pohár vody pre prípad, že by ste počas noci dostali smäd.
TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Takéto vankúše dokážete snehobielo oprať. Nepoužite však prach na pranie

Ako bojovať proti nespavosti?

Zaspávanie (nielen v horúcom počasí) uľahčuje správna hygiena spánku. Snažte sa chodiť spať vždy v rovnakom čase. Pravidelnosť spánku výrazne zlepšuje jeho kvalitu. Pred spaním nejedzte mastné jedlá ani nepite alkohol. Vzdajte sa tiež zábavy, ktorá má stimulujúci účinok, ako je sledovanie akčných filmov, hranie hier alebo surfovanie na smartfóne. Dbajte na to, aby bola posteľ pekne ustlaná a spálňa dobre vyvetraná. To všetko vám uľahčí zaspávanie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *