Pijete viac ako dve kávy denne? Sledujte si tento príznak, je to varovanie

kava 1

Cítite sa neustále unavení? A stále znova a znova siahate po ďalšej šálke kávy? To vôbec nie je najlepšie riešenie. Vaše telo môže signalizovať niečo úplne iné ako obyčajnú chuť na „malú čiernu kávu“.

Mnoho ľudí začína svoje ráno šálkou aromatickej kávy. Mnohí ľudia začínajú svoje ráno šálkou aromatickej kávy, nápoja, ktorý ich sprevádza počas celého dňa, a tak je ich ranná šálka kávy len začiatkom celého maratónu. Na konci dňa môže bilancia dosiahnuť aj niekoľko šálok tohto nápoja. Je to však naozaj dobré?

Ak milujete kávu a siahate po nej pomerne často, určite si prečítajte tento článok až do konca a zistite, či nemáte problém s určitou otázkou. Je lepšie ju nepodceňovať.

„Káva je moje palivo“.

Mnoho ľudí nepije kávu len pre chvíľkové potešenie. Čierny nápoj je pre nich spôsobom, ako sa stimulovať so súčasným prílevom sily a energie na činnosť. A akonáhle hladina energie klesne, siahnu po ďalšej šálke, a tak ďalej a tak ďalej.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Skúsený kuchár ukázal, na čo použiť sitko. Nie len na múku či cukor

Ukazuje sa však, že toto riešenie pre nás nemusí fungovať. Tak ako pri všetkom v živote, aj pri pití kávy je dôležité zachovávať mieru. Prečo? Nuž, ak pijeme príliš veľa, môže sa stať, že budeme mať v tele nedostatok horčíka. Ak k tomu pridáme zlú stravu a nedostatočnú hydratáciu, môžu časom vzniknúť zdravotné problémy.

Preto ak počas dňa pocítite neodolateľné nutkanie urobiť si ďalšiu kávu, aby ste prekonali celkovú únavu, radšej si dvakrát premyslite, či je to dobrý nápad. Tieto príznaky by mohli byť znakom toho, že vášmu telu skutočne chýba horčík. V takom prípade ďalšia šálka kávy problém nevyrieši. Naopak, môže ho len zhoršiť.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Káva má úžasné účinky. Dajte ju do chladničky a zistíte

Káva je zdravá, ale v správnom množstve

To neznamená, že sa zrazu musíte úplne vzdať kávy. Stojí však za to pozrieť sa na svoje príznaky a urobiť malé zmeny. Po prvé, obmedzte pitie kávy. Po druhé, nezabúdajte na správnu hydratáciu svojho tela. Do svojho každodenného jedálnička by ste mali zaviesť aj výrobky bohaté na horčík. Medzi ne patria banány, orechy, kakao, celozrnné výrobky, špenát, tekvicové semienka, avokádo a ryby. Výber je veľký.

Nezabudnite, že ak spozorujete znepokojujúce príznaky, najlepšie je poradiť sa s odborníkom. Nezaškodí ani preventívna prehliadka, ktorá najlepšie odzrkadlí, čo sa vo vašom tele deje.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *