Poľský lacný reťazec prezradil, kde otvorí na Slovensku prvé predajne

biedronka slovensko

Poľský obchodný reťazec Biedronka nedávno oznámil, kde plánuje otvoriť svoje prvé predajne na Slovensku. Tieto informácie zaujali aj v samotnom Poľsku, kde sieť má svoje korene.

Podľa správ z Poľska, ktoré zverejnil portál Onet.pl, je výber lokalít, kde Biedronka plánuje vstúpiť na slovenský trh, pre mnohých prekvapujúci. Zoznam totiž nezahŕňa hlavné mesto Bratislavu ani iné veľké krajské mestá, ktoré by sa mohli zdať ako logické voľby pre expanziu. Prekvapujúce je aj to, že na zozname chýbajú lokality na východnom Slovensku.

Prvé predajne mimo veľkých miest

Biedronka plánuje otvoriť svoje prvé predajne v mestách Levice, Nové Zámky, Považská Bystrica, Senica a Zvolen. Týmto krokom vyvrátila špekulácie, ktoré naznačovali, že reťazec sa bude najprv sústrediť na väčšie mestá. Poľské médiá však naznačujú, že absencia veľkých miest môže byť len dočasná a že tieto lokality môžu byť zahrnuté v neskorších fázach expanzie.

Nezabudnite pozrieť toto:  Obyčajná guľka z alobalu vám pomôže v kuchyni. Nemíňajte zbytočné peniaze

Hľadanie zamestnancov už začalo

Prvé predajne by mali byť otvorené už v najbližších mesiacoch, aj keď presné termíny zatiaľ neboli oznámené. Spoločnosť už začala hľadať manažérov pre nové pobočky, pričom ponúka základnú mzdu od 1475 eur, v závislosti od skúseností uchádzačov. Táto mzda je jednotná pre všetky plánované lokality.

Očakávania a obavy Slovákov

Príchod Biedronky na slovenský trh je očakávaný s veľkým záujmom, najmä pokiaľ ide o možnosť zníženia cien. Niektorí Slováci už dnes cestujú za nákupmi do Poľska, kde využívajú nižšie ceny, ktoré tento reťazec ponúka.

Nezabudnite pozrieť toto:  Potrite si cibuľou ruky. Už nebudete potrebovať drahé krémy

Na druhej strane, na Slovensku sa objavujú aj obavy, že príchod veľkého reťazca by mohol negatívne ovplyvniť menšie miestne obchody a potravinárov. Reťazec by totiž mohol preferovať lacnejších zahraničných dodávateľov, čo by mohlo mať dopad na slovenský trh.

Zatiaľ nie je známe, aký podiel slovenských výrobkov bude Biedronka ponúkať vo svojich predajniach. Okrem toho spoločnosť plánuje predávať aj produkty pod svojimi vlastnými značkami, ako sú Herbarium pre čaje, Bondi pre jogurty, Elios pre grécke špeciality a Miami pre detské produkty. Tieto značky už boli potvrdené Úradom priemyselného vlastníctva.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *