Toto urobí jeden banán pred spaním s vašim telom. Keď to skúsite, už neprestanete

bananas 1354785 1920

Len málo ovocia je v našej krajine také obľúbené ako banány. Je to vlastne zázrak. Hoci nie sú domácim ovocím, ale prichádzajú k nám z ďalekých krajín, stále sme ich prijali za svoje. Vďačia za to, samozrejme, svojej vynikajúcej chuti, ale aj výživovej hodnote. Takýto banán vás dokáže pekne zasýtiť bez toho, aby bol ťažký. Okrem toho vám dodá potrebnú dennú dávku vitamínov a ďalších látok, ktoré ľudské telo potrebuje.

Na cukre až tak nezáleží

Hoci je v banáne pomerne veľa cukru, nemusíte sa ho vôbec obávať. Pokiaľ to nepreháňate a dáte si štyri na posedenie, telo tieto prírodné cukry veľmi dobre strávi. V skutočnosti sa odporúča dať si každý deň jeden banán z vyššie uvedeného dôvodu, t. j. aby ste získali prospešné látky v ňom obsiahnuté.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Rozsypte toto po záhrade a slimáky sa už neukážu

Možno sa však pýtate, kedy je najlepší čas na konzumáciu takéhoto banánu. Mnohí odborníci tvrdia, že najlepší čas je ráno alebo dopoludnia. Pravdou je, že v tomto čase vás ovocie veľmi dobre zasýti a dokáže naštartovať váš metabolizmus. Ten potom funguje najlepšie, čo sa prejavuje napríklad na dobrom trávení. Banán vám tiež pomôže schudnúť, pretože vaše telo dokáže lepšie spracovať dodané kalórie navyše.

Z toho teda možno vyplýva ďalšie ponaučenie, a to, že ľudia by nemali konzumovať banány toľko pred spaním. Údajne to malo súvisieť s obsahom cukru a s tým, že takéto sladké potraviny by sa už nemali konzumovať pred spaním.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Stačí položiť toto v dome a pavúky rýchlo odídu veľmi ďaleko

Banán na noc je dobrý

Súčasné zistenia však poskytujú trochu iný obraz a v skutočnosti ukazujú, že je viac ako vhodné dať si pred spaním banán. Stačí sa pozrieť do Almanachu prírodnej medicíny, ktorý už dlho používa banány na podporu spánku. Banán sa niekedy označuje aj ako tabletka na spanie, ktorá je zabalená v šupke.

Banán dokáže veľmi dobre uvoľniť a zrelaxovať svaly, vďaka čomu sa potom v spánku správne zregenerujú. Banány obsahujú aj veľa draslíka, ktorý pomáha regulovať spánok. Toto ovocie tiež podporuje tvorbu spánkového hormónu melatonínu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *