Žena na Slovensku si vybrala 1200€. Banka jej strhla 2400€

bankomat
Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

V utorok 15. apríla zažila klientka Prima banky nepríjemný šok po výbere hotovosti z bankomatu. Po sérii transakcií vo výške 500, 500 a 200 eur zistila, že jej z účtu odišla dvojnásobná suma.

Namiesto plánovaných 1 200 eur jej bankový zostatok vykazoval stratu 2 400 eur, čím sa dostala do mínusu.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Ľudia si dávajú cibuľu k pečivu. Ten dôvod sa vám bude páčiť

Nečakaná situácia vyvolala u klientky oprávnené obavy, preto okamžite kontaktovala zákaznícku linku banky. „Povedala mi, že sa im ozvalo viac ľudí a že o tom vedia, vraj na tom už pracujú. Uistila ma, že peniaze sa mi čoskoro vrátia,“ uviedla pre portál Topky.sk.

Podľa dostupných informácií nešlo o ojedinelý prípad – podobný problém údajne postihol viacerých klientov. Prima banka na situáciu zareagovala promptne a po preverení incidentu peniaze klientke vrátila v priebehu niekoľkých dní.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Polícia ukázala, ako zadržala dílera drog. Muž nemal šancu

Aj keď banka chybu napravila, udalosť poukazuje na dôležitosť dôkladnej kontroly bankových výpisov a zostatkov – najmä po výbere z bankomatu.

Problém sa podľa všetkého netýkal chybného zadania PIN kódu alebo iného zlyhania zo strany klientky. Išlo o technický problém, ktorého rozsah banka nešpecifikovala.

Nič vás to nestojí, tak prečo si neprečítať aj tento článok?
Tajná prísada od babičky. Vývar bude chutiť luxusne

Podobné incidenty sú síce zriedkavé, no ukazujú, že ani automatizované bankové systémy nie sú stopercentne bezchybné. Rýchla reakcia banky a komunikácia so zákazníkmi však pomohla situáciu upokojiť.


Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Redakcia Plénum.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *