Dám si 3 kúsky pod vankúš a o chvíľu neskôr zaspím ako dieťa

tania mousinho mjjM5DFEGaY unsplash

Nespavosť je bežný problém, ktorý je invalidizujúci a ovplyvňuje fungovanie organizmu. Ráno vstávame unavení, podráždení a bolestiví. Pozrite si domáce prostriedky proti nespavosti a začnite konečne spať.

Po dlhom dni každý sníva o tom, že si ľahne do postele a dlho sa vyspí. Nie vždy však príde a my sa ešte viac vystresovaní krútime zo strany na stranu. Vtedy sa neoplatí zbytočne stresovať, ale radšej použiť jeden z osvedčených spôsobov, ako sa rýchlo vyspať.

Položte si túto vec k posteli a okamžite zaspíte

Ak sa vám už dlhšie nedarí zaspať, zoberte si z kuchynskej skrinky niekoľko bobkových listov. Ide o korenie, ktoré je známe už po stáročia a má mnoho magických vlastností.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Vyrobte si domácu aviváž za pár drobných. Stačí vám k tomu toto

Mnohí ľudia ich používajú nielen na rozvoniavanie, ale aj na čistenie miestností od negatívnej energie. Keď bojujete s nespavosťou, potom si dajte niekoľko lístkov pod vankúš alebo do jeho obliečky. Môžete si ich tiež zavesiť na rám postele v textilnom vrecúšku alebo ich umiestniť na nočný stolík.

Každá možnosť bude fungovať rovnako. Pri tejto metóde je dôležité, aby boli čo najbližšie k posteli. Vďaka ich vôni zaspíte v okamihu a určite budete spať pokojne celú noc. Účinok listov je relaxačný a upokojujúci, čím sa vaše telo dostane do stavu pokoja.

Ďalšie spôsoby rýchleho zaspávania

  • Na začiatok si stanovte pravidlo, že posteľ je len miestom odpočinku a relaxácie. Preto v nej nejedzte, nepracujte v nej a čo je najhoršie, neanalyzujte v nej svoj život pred spaním.
  • Nikdy nechoďte do postele nasilu, ale až keď sa vám skutočne chce spať.
  • Vypracujte si rutinu a snažte sa chodiť spať a vstávať každý deň v rovnakom čase.
  • Vyhýbajte sa dlhým zdriemnutiam počas dňa, ktoré trvajú viac ako 15 minút.
  • Zo spálne odstráňte všetky elektronické zariadenia, pretože môžu narúšať váš spánok.
  • Zaraďte do svojho života každodennú fyzickú aktivitu, ktorá zlepší zaspávanie.
  • Nikdy nejedzte jedlo pred spaním, jedzte len 3 hodiny pred spaním.
  • Zabezpečte, aby vaša spálňa bola tichým, tmavým a útulným miestom.
  • Pred spaním miestnosť vždy vyvetrajte.
TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Nemáte ráno chuť jesť? Toto je 6 dôvodov a niektoré sú vážne

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *