Koniec samoobslužných pokladní. Reťazec ich ruší, ľudský kontakt je najlepší

samoobsluzna pokladna

V snahe posilniť osobný prístup k zákazníkom, obchodný reťazec Booths odstraňuje samoobslužné pokladne zo svojich predajní.

Táto zmena prichádza po negatívnych skúsenostiach zákazníkov s automatickými systémami a je reakciou na rastúcu potrebu lepšieho zákazníckeho servisu.

Hoci samoobslužné pokladne ponúkajú rýchlosť a diskrétnosť, často sa stretávajú s technickými problémami.

Zákazníci sa sťažovali na chybné hlášky pokladní, problémy s vážením tovaru a obmedzené platobné možnosti. Tieto problémy vyvolávajú frustráciu a spomaľujú nákupný proces.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Šéf NATO povedal slová o Ukrajine, ktoré sa budú páčiť asi len Putinovi

Nigel Murray, manažér reťazca Booths, zdôraznil dôležitosť osobného kontaktu v obchode. „Veríme, že náš personál poskytuje výrazne lepší servis než stroje,“ uviedol Murray.

Spoločnosť tak reaguje na potreby zákazníkov, ktorí hľadajú viac ako len automatizovanú službu, najmä v komunite osamelo žijúcich. Booths je pravdepodobne prvý reťazec vo Veľkej Británii, ktorý odsúdil trend automatizácie služieb.

Booths, s tradíciou od roku 1847, je hrdý na svoj prístup k predaju kvalitného tovaru v atraktívnom prostredí s kvalifikovanými predajcami.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Objednávate si v McDonald's stále to isté jedlo? Psychológ vám povie, aký ste človek

Zatiaľ čo samoobslužné pokladne zostanú v dvoch najrušnejších prevádzkach v Windermere a Kendal, v ostatných 28 predajniach sa vrátia k tradičnej obsluhe.

Tento krok Booths signalizuje posun v retailovom sektore, kde osobný prístup a kvalitný zákaznícky servis nadobúdajú na význame. Spoločnosť dúfa, že tento krok zvýši spokojnosť zákazníkov a posilní ich vernosť značke.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *