Neuveríte, aké skazené potraviny predávajú Slovákom, ako by sa nič nedialo

potraviny nakup e1679681339516
Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Vlna nevôle zaplavila sociálne siete, keď sa viacerí zákazníci pustili do kritiky potravín, ktoré boli na predaj v niektorých pobočkách známeho nemeckého obchodného reťazca. Obzvlášť v centre pozornosti sa ocitli predajne v Zlatých Moravciach a Dolnom Kubíne, kde nespokojní spotrebitelia zdieľali fotografie nekvalitného ovocia a vajec. Píše o tom portál zoznam.sk

V komentároch sa objavili príspevky zákazníkov ako Juraj a Ľubica, ktorí dokumentovali svoju nespokojnosť priložením fotografií plesnivých mandarínok a vajíčok.

Chcete mať prehľad? Toto dnes najviac zaujalo ľudí
Živnostníci zaplatia na odvodoch výrazne viac. Vyzerá to, že začnú opúšťať Slovensko

Sťažnosti sa netýkali len ovocia, ale aj iných potravín, čo potvrdili aj ďalší zákazníci svojimi príspevkami.

Na tento problém zareagovala hovorkyňa reťazca Lucia Vargová, ktorá vyjadrila poľutovanie nad akoukoľvek nespokojnosťou zákazníkov. Zdôraznila, že reťazec klade veľký dôraz na kvalitu a čerstvosť potravín, pričom kontrolný proces sa začína už v logistickom centre a pokračuje v každej predajni.

Chcete mať prehľad? Toto dnes najviac zaujalo ľudí
Slovensko dnes zasiahnu silné dažde. Hrozia aj záplavy

Vargová taktiež pripomenula, že reťazec berie reklamácie vážne a snaží sa ich vyriešiť čo najrýchlejšie.

Ďalšie komentáre v diskusii však poukázali aj na pozitíva. Napríklad Peter z Nových Zámkov opísal pozitívnu skúsenosť s kvalitou tovaru vo svojej miestnej pobočke. O zvyšovaní povedomia o lokálnych špecializovaných predajniach hovorila aj ďalšia zákazníčka.

Zatiaľ čo diskusia na sociálnych sieťach pokračuje, Štátna veterinárna a potravinová správa SR informovala, že ich kontroly v predajniach v Zlatých Moravciach a Dolnom Kubíne nenašli žiadne nedostatky. Tento fakt môže naznačovať, že problémy s kvalitou potravín môžu byť izolované prípady, avšak zákaznícke skúsenosti hovoria iný príbeh. Reťazec musí nájsť rovnováhu medzi udržaním kvality tovaru a zabezpečením spokojnosti svojich zákazníkov.

Chcete mať prehľad? Toto dnes najviac zaujalo ľudí
Slováci narodení po tomto roku pôjdu do dôchodku až 71 roční
kaufland dolny kubin upravene e1700253519883
kaufland zlate moravne upravene e1700253486287

Staňte sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľajte článok

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *