Ako schudnúť 3 kg za mesiac? Vyhoďte tieto veci z vašej kuchyni

ako schudnut

Schudnúť 3 kg za mesiac sa môže zdať ako celkom náročná úloha. V skutočnosti sú takéto výsledky dosiahnuteľné bez obmedzujúcich diét alebo hladovania a iných ťažkých rozhodnutí. Stačí vyškrtnúť z nákupného zoznamu niekoľko produktov a zaviesť zdravé návyky, píše Gazeta.pl

Zdravá miera úbytku hmotnosti je 2 až 4 kg za mesiac. Je teda možné schudnúť 3 kg za mesiac, ale je dôležité si uvedomiť, že bez zavedenia zdravých návykov sa nadváha rýchlo vráti. Najdôležitejšia je vyvážená strava a fyzická aktivita. Pred začatím diéty je vhodné poradiť sa s lekárom alebo dietológom, ktorý vám pomôže vybrať najlepší model stravovania. Odporúčame tiež pozrieť si niekoľko produktov. Ich vyradenie z jedálnička vám môže pomôcť rýchlejšie schudnúť.

Čo nejesť, aby ste schudli? Zbavte sa týchto výrobkov zo svojej kuchynskej skrinky

Pri diéte nie je dôležitý len obsah kalórií v jedlách, ale aj ich výživová hodnota. Niektoré potraviny obsahujú „prázdne kalórie“, ktoré v nás môžu vyvolať hlad. Naša strava by mala obsahovať veľa ovocia a zeleniny. Niektoré by však mali byť obmedzené na minimum. Aké to sú? Najmä tie s vysokým glykemickým indexom. Vysoký glykemický index spôsobuje rýchle zvýšenie hladiny glukózy v krvi, čo spôsobuje, že sme rýchlejšie hladní a môže viesť aj k cukrovke.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Okná vám vydržia čisté celý rok, ak ich raz umyjete takto

Príkladom zeleniny a ovocia s vysokým indexom sú banány, ananás, melón, bataty alebo varená tekvica. Okrem toho by z každodenného jedálnička mali zmiznúť tri produkty: alkohol, sladkosti a nezdravé nápoje. Nadmerné sladkosti vedú nielen k hromadeniu tuku, ale aj k problémom s pokožkou. Najlepšie je piť čistú vodu, ktorú možno obohatiť napríklad mätou a citrónom.

Ako rýchlo schudnúť? Neexistujú žiadne zázračné diéty. Zapamätajte si tieto pravidlá

Pravidelné stravovanie je najdôležitejšou súčasťou chudnutia. Občerstvenie medzi nimi celý proces pokazí. Jedzte 4-5 krát denne, aby ste sa cítili sýti. Neprejedajte sa – môže to podkopať pokrok. Hoci sa mnohí ľudia domnievajú, že by ste nemali jesť po 18. hodine, nemusíte to striktne dodržiavať. Dbajte však na to, aby ste posledné jedlo zjedli aspoň 2-3 hodiny pred spaním.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Takto rýchlo zistíte, či je vajce pokazené. Stačí vám voda

To poskytne vášmu telu čas na strávenie potravy. Okrem zdravého jedálneho lístka by ste mali mať na pamäti aj niekoľko zdravých návykov. Nič tak neurýchli chudnutie ako cvičenie. Snažte sa nájsť si každý deň chvíľu na prechádzku alebo cvičenie. Fyzická aktivita povzbudí vaše telo k práci, čo vám pomôže rýchlejšie schudnúť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *