Slovenský maloobchodný trh sa chystá privítať nového hráča – poľskú sieť supermarketov Biedronka. O tomto kroku uvažovala najväčšia poľská maloobchodná sieť už dlhšie a teraz sa definitívne rozhodla vstúpiť na slovenský trh. O tom informovali na svojej sociálnej sieti, kde zverejnila inzerát, v ktorom hľadá pracovníkov pre svoju centrálu vo Varšave.
Člen skupiny Reťazce a obchody, Matej Rockar, upozornil na tento zaujímavý vývoj. „Biedronka už hľadá prvých zamestnancov do svojej centrály vo Varšave, ktorí budú mať na starosti expanziu na Slovensko,“ napísal v príspevku. Ako potvrdenie tejto informácie, spresnil, že záujemcom ponúkajú mesačný plat v rozmedzí od 1 200 do 2 500 eur, pričom konečná výška platu bude závisieť od pozície a skúseností uchádzačov, informuje Pluska
Biedronka patrí medzi najväčších maloobchodných hráčov v Poľsku s viac ako 3 300 predajňami a zamestnáva až 70-tisíc ľudí. Ich tržby v Poľsku sú osemnásobne vyššie než tržby našich súčasných reťazcov.
Plánujú zaujať slovenských zákazníkov nielen ultra nízkymi cenami, ale aj novým sortimentom výrobkov z Poľska, ktorý na našom trhu ešte nemal príležitosť zaznamenať.
Zatiaľ nie je jasné, či Biedronka vojde na slovenský trh pod svojím pôvodným názvom, alebo či sa rozhodnú pre slovenský preklad, a to Lienka. Ich vstup do slovenského maloobchodného prostredia však bezpochyby prinesie novú konkurenciu a možnosť pre zákazníkov nakupovať za výhodnejšie ceny.
Biedronka je známa svojou filozofiou ultra nízkych cien, ktoré prilákali množstvo zákazníkov v Poľsku. Napríklad papriky sú u nich predávané za neuveriteľných 80 centov za kilogram, zemiaky iba za 16 centov za kilogram a dvojlitrový sýtený nápoj Pepsi za len 96 centov, dodáva Pluska