Veľký potravinový diskont sa chystá na Slovensko. Poľská sieť supermarketov Biedronka by mohla výrazne zvýšiť konkurenciu iným reťazcom, ak sa rozhodne vstúpiť na slovenský trh. Zatiaľ nie je jasné, pod akým názvom by sa chcela firma na Slovensku presadiť, či ako Biedronka alebo preloženým názvom Lienka. Informoval o tom Denník E.
Generálny riaditeľ Biedronky, Jeronimo Martins Luis Araujo, v rozhovore pre Italianfood news povedal: „Slovensko je krajina susediaca s Poľskom a má podobnú nákupnú kultúru. Veľa Slovákov prekračuje hranice a prichádza do Poľska za nákupmi do Biedronky, preto zvažujeme naše investície práve v tejto krajine.“
Ak by Biedronka skutočne vstúpila na slovenský trh, mohla by konkurovať hlavne reťazcom ako Lidl, Tesco alebo Kaufland. Firma je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov a má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami.
Slovensko by pre Biedronku bolo zaujímavým trhom, keďže má podobnú kultúru nákupov ako Poľsko a mnoho Slovákov už využíva možnosť nákupu v Biedronke na poľskej strane hranice. Zaujímavé bude sledovať, pod akým názvom sa firma rozhodne pôsobiť na slovenskom trhu a ako sa jej podarí konkurovať už etablovaným reťazcom.