Predavačky v Lidli pekne naštvali Slovákov. To naozaj tam riešia toto?

lidl
Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Obchodný reťazec Lidl si na Slovensku vybudoval povesť spoľahlivého diskontu s dobrou ponukou potravín aj spotrebného tovaru.

V poslednej dobe sa však čoraz častejšie objavujú sťažnosti zákazníkov, ktorí upozorňujú na nový trend v správaní zamestnancov predajní – komunikáciu cez bezdrôtové slúchadlá. To, čo malo pomôcť lepšej koordinácii personálu, sa podľa niektorých zmenilo na rušivý prvok, ktorý narúša komfort pri nakupovaní.

Slúchadlá ako zdroj nedorozumení

Zavedenie bezdrôtovej komunikácie medzi zamestnancami malo pôvodne zjednodušiť pracovné procesy a zefektívniť chod predajní. Viacerí zákazníci však tvrdia, že predavačky neraz komunikujú cez slúchadlá počas obsluhy či dopĺňania tovaru spôsobom, ktorý pôsobí rušivo, a niekedy až neprofesionálne.

„Vyberala som si ovocie a zrazu vedľa mňa predavačka začala hovoriť. Otočila som sa, myslela som, že sa prihovára mne. Ona sa však len pousmiala a povedala, že hovorí na kolegyňu do slúchadla. Bolo to zvláštne, necítila som sa príjemne,“ uviedla pre portál Plénum.sk pani Silvia z Banskej Bystrice.

Nie je jediná, kto si všíma tento nový fenomén. „Nedávno som bol pri regáli s pečivom a počul som, ako jedna zo zamestnankýň rieši cez slúchadlo niečo o tom, že si ide po obede vybaviť nechty. Prišlo mi to trochu nevhodné, najmä keď bola medzi ľuďmi. Navyše sa pritom smiala, ako keby bola na káve s kamarátkou,“ opisuje pán Tomáš z Nitry.

Zákazníci sú zmätení aj pri pokladniach

Slúchadlá vraj spôsobujú problémy aj pri pokladniach. Niektorí nakupujúci sa sťažujú, že nie vždy je jasné, komu sa predavačka prihovára – zákazníkovi, alebo kolegyni na druhej strane predajne.

„Stalo sa mi, že som sa niečo spýtal pokladníčky, a ona odpovedala, ale zároveň niekomu ďalšiemu. Nepoznám presne systém, ale chvíľu som bol naozaj zmätený, či sa rozprávame spolu alebo nie. Nebolo to príjemné,“ hovorí pre Plénum.sk pán Jozef zo Žiliny.

Komunikačný chaos namiesto zlepšenia

Aj keď mal tento systém priniesť lepšiu organizáciu a zrýchlenie obsluhy, viacerí zákazníci tvrdia, že výsledný efekt je presne opačný. Namiesto profesionality vnímajú ľahkovážnosť a nezáujem o zákazníkov, čo podľa nich kazí celkový dojem z nakupovania.


Staň sa zdrojom inšpirácie pre svojich priateľov – zdieľaj článok, ktorý ťa zaujal!

Volám sa Mgr. Kamil Selecký a študoval som históriu na Fakulte humanitných vied v Banskej Bystrici. Písaniu sa venujem amatérsky od roku 2018, no za ten čas som si našiel vlastný štýl a publikum, ktorému ponúkam najmä praktické rady pre bežných ľudí – od záhradkárskych tipov, cez triky do domácnosti, až po zdravé a jednoduché recepty. Verím, že aj malé zlepšenia v každodennom živote môžu priniesť veľký rozdiel. Okrem písania pracujem ako grafik a marketér na voľnej nohe. Marketingu som sa venoval aj počas zamestnaní pre viaceré firmy, no dnes ma napĺňa sloboda kreativity a vlastné projekty, vrátane práce na sociálnych sieťach. Vo voľnom čase si rád zahrám amatérsky futbal, pracujem v záhrade alebo skúšam niečo nové, čo by mohlo zaujať aj mojich čitateľov. Píšem pre ľudí, ako som ja – zvedavých, praktických a s chuťou objavovať jednoduché, no užitočné riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *