Pri chudnutí pred letom nahraďte chleba týmto a kilá začnú ubúdať

chlieb

Vzdanie sa chleba je veľkou výzvou – najmä ak ste ho jedli každý deň. Je to jedna z najkalorickejších potravín. Niet divu, že sa ho ľudia na redukčnej diéte vzdávajú. Čím môžete vo svojom jedálničku nahradiť chlieb? Prečítajte si najlepšie náhrady.

Odborníci na výživu nás pred chlebom varujú už roky. Hoci je chlieb s nami od nepamäti, kvalita pšenice si vyžaduje veľa. Je to jedna z najviac kontaminovaných obilnín. V žiadnom prípade nie je sýty ani výživný. Ak chcete schudnúť pár kíl, je lepšie sa ho vzdať. Dá sa niečím nahradiť? Môžete. Prečítajte si najlepšie náhrady chleba.

Chcete zmenšiť obvod svojho žalúdka? Vzdajte sa sacharidov

Chlieb je základom stravy v každom kúte sveta. Konzumujeme ho na raňajky, obed aj večeru. Najčastejšie siahame po pšeničnom chlebe. Je zdrojom prázdnych kalórií. Chlieb upcháva žalúdok a črevá, čím nás v okamihu zasýti. Žiaľ, tento stav je krátkodobý, pretože výrobky z bielej múky sa trávia veľmi rýchlo.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Prečo by ste každý deň mali jesť orechy a čo vám to začne robiť?

Chlieb je zdrojom samotných sacharidov. Je to rýchly spôsob, ako pribrať nadváhu. Čoraz viac ľudí tiež bojuje s neznášanlivosťou lepku. Alergia sa prejavuje vo forme nadúvania, vyrážok alebo vyrážok s nedokonalosťami na pokožke. Odborníci na výživu odporúčajú vylúčiť ho zo svojho jedálnička. Ako nahradiť chlieb vo svojom jedálničku? Je to jednoduchšie, ako si možno myslíte.

Čím môžete chlieb vo svojej strave nahradiť?

Ketogénna diéta zahŕňa obmedzenie sacharidov v strave. Po niekoľkých dňoch takejto diéty začne telo čerpať z tukových zásob. Metabolizmus sa výrazne zrýchli a my stratíme značné množstvo telesného tuku. Ide o jednu z najobľúbenejších diét. Ľudia na ketogénnej diéte sa zhodujú, že najväčšou výzvou je vzdať sa chleba.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Veľa ľudí skladuje vajcia na tomto mieste. Je to zlé, pozor na otravu

Čím ho môžete nahradiť? Zeleninou, strukovinami (napr. šošovicou, cícerom), orechmi a obilninami. Krajček chleba môžete nahradiť kúskom papriky, uhorky alebo avokáda. Takýto sendvič vám dodá energiu a mnoho cenných živín. Môžete ísť aj o krok ďalej a upiecť si chlieb len z obilnín. Potrebujete ľanové semienka, slnečnicové semienka, lieskové orechy, ovsené vločky, chia semienka a semienka skorocelu. Chlieb vydrží čerstvý až 5 dní a zasýti vás na dlhé hodiny.

One Reply to “Pri chudnutí pred letom nahraďte chleba týmto a kilá začnú ubúdať”

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *