Tajomstvo svetoznámeho Kinder Surprise odhalené. Viete prečo je nádoba s hračkou žltá?

kinder

Kinder Niespodzianka je vlajkovou loďou spoločnosti Ferrero, ktorá sa preslávila aj čokoládovo-orieškovým krémom Nutella a čokoládami Ferrero Rocher, zloženými z vrstiev čokolády, oblátky, lieskových orieškov a drvených orechov.

Mnoho ľudí sa dlhé roky čudovalo, prečo je obal vo vnútri čokoládového vajíčka žltý. Nakoniec, po desaťročiach úvah, bolo odhalené tajomstvo Williama Salicea, ktorý bol tvorcom tejto svetoznámej pochúťky. 

Tajomstvo Kinder prekvapení

Hoci si Kinder Surprise kupuje veľká skupina ľudí za sladkú čokoládu, drvivá väčšina, hlavne deti, sa už nevie dočkať, kedy vajíčko otvorí, aby zistila, čo sa v ňom skrýva. Určite veľa ľudí zaujímalo, prečo je nádoba s hračkou žltá.

Podľa portálu pyszności.pl je žltá farba nádoby výsledkom túžby odkazovať na farbu vaječného žĺtka. Týmto spôsobom sa plast zafarbí do intenzívnej žltej farby. Zaujímavosťou je, že túto myšlienku mali tvorcovia na mysli už od začiatku výroby. 

Ďalší zaujímavý článok zadarmo:  Zaradiť do každodenného jedálnička. Cholesterol začne klesať v krátkom čase
kinderko

Kinder Surprise v Amerike nenájdete

Nie je to kvôli obrovskej obľube tejto pochúťky, kvôli ktorej by si ju ľudia okamžite kupovali z obchodov. Môže za to zákon platný v Spojených štátoch – ten dokonca zakazuje priniesť Kinder Surprise do krajiny.

Za všetko môže Food, Drug and Cosmetic Act z roku 1938, podľa ktorého žiadny výrobca nemôže do potravín umiestňovať predmety nevhodné na konzumáciu. Bohužiaľ, čokoládové vajíčko tieto kritériá nespĺňa, takže americké deti nemôžu zažiť jeho chuť.

Ďalší zaujímavý článok zadarmo:  Neskladujte chlieb v chlebníku ani v mrazničke. Na tomto mieste mu je najlepšie

Príbeh milých prekvapení

Ako sme spomínali vyššie, tvorcom tejto malej sladkosti bol muž menom William Salice. V roku 1960 nastúpil do vtedy malej spoločnosti, ktorá je dnes známa ako Ferrero. Najprv, keď prišiel s nápadom vajíčka s prekvapením, jeho zamestnanci povedali, že ich nikto nebude kupovať, pretože vajíčka sa spájajú len s Veľkou nocou.

Po uvedení na trh v roku 1974 a marketingovej kampani, ktorá mala každého presvedčiť, že tieto vajcia majú vyšší obsah mlieka (čo malo povzbudiť deti, aby konzumovali viac mlieka), si vajcia získali obrovskú popularitu a získali si srdcia miliónov ľudí. z ľudí. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *