Jedno koliesko na nákupnom vozíku vždy vŕzga. Je to psychologický trik

potraviny nakup e1679681339516

Nákupné vozíky majú tiež svoje tajomstvá. Pravdepodobne ste si všimli, že sú zvyčajne nestabilné. Prečo sa jedno koleso nákupného vozíka vždy kýve? Dá sa to vysvetliť.

Určite ste si všimli, že nákupné vozíky nie sú veľmi stabilné. Počas jazdy majú tendenciu sa triasť a kývať. Pôsobia dojmom, že sú mierne zastarané a že svoje najlepšie roky majú za sebou. Okrem toho ich nikto nie je ochotný opravovať. Je to naozaj tak? Ukazuje sa, že nie.

Trik nákupcu

Nákupné vozíky zámerne vyzerajú trochu ošarpane. Okrem toho, keď zrýchlite krok, začnú vydávať hluk. Ide o zámerné konanie a psychologický trik. Keď vydávajú hluk, automaticky začnete spomaľovať, a tak sa pozeráte na regály v obchode a venujete pozornosť čoraz väčšiemu počtu výrobkov. Je potom veľmi pravdepodobné, že nakúpite viac, ako ste zamýšľali. A obchody chcú dosiahnuť čo najväčší zisk.

TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Európu zasiahne najbližšie hodiny masívna snehová kalamita. Tu udrie na Slovensku

Psychologické triky používané v Lidli

Veľkoplošné markety majú svoje vlastné patenty, ktorými chcú podvedome presvedčiť spotrebiteľov, aby nakúpili veľa potravín a iného tovaru. Lidl tu nie je výnimkou. Pozrite sa, na aké psychologické triky ste už pravdepodobne mnohokrát naleteli.

  • Nič sa nevyrovná vôni čerstvého chleba, ktorý práve vyšiel z pece. Jeho vôňa sa spája s domovom a chutnými raňajkami. Zahalení do tejto vône ste náchylní vložiť do nákupného košíka oveľa viac výrobkov.
  • Ak si so sebou vezmete veľký vozík, pravdepodobne doň nahádžete viac výrobkov, ako ste pôvodne zamýšľali. To všetko preto, že vďaka jeho kapacite budete mať neustále pocit, že ste v skutočnosti nakúpili veľmi málo. Až keď naložíte celý košík, dosiahnete spokojnosť.
  • Na manévrovanie s veľkými vozíkmi potrebujete aj široké uličky. To vám umožní nakupovať pokojne a bez tlačenia. Okrem toho budete mať istotu, že môžete bez ťažkostí zajazdiť na akékoľvek miesto.
TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Naučte sa prať zimnú páperovú bundu, aby bola nadýchaná ako nová

Nie všetky supermarkety chcú svojim zákazníkom sťažovať nakupovanie

Napríklad: v predajniach Lidl dostali vozíky funkciu, ktorá má zákazníkom uľahčiť život. V spodnej časti vozíka, pri zadných kolieskach, sa nachádza dodatočný priestor na ťažký nákup. Ten je ideálny na fľaše s vodou.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *