Toľko dní v týždni by ste mali cvičiť, aby ste dosiahli dobrú postavu do leta

cvicenie

Leto je pred nami a mnohí ľudia sa už teraz obávajú o svoju kondíciu, ktorá nie je príkladná. Ak máte po zime pár nechcených kíl, je nevyhnutné zistiť, koľkokrát týždenne cvičiť, a vašu postavu vám budú všetci závidieť. Vedci poskytli hotový tréningový recept, po ktorom budú výsledky zaručené!

Nie nadarmo sa hovorí, že šport je zdravie, čo nie vždy každého presvedčí, aby sa začal pravidelne hýbať. Väčšina ani nevie, kde začať, nehovoriac o motivácii na cvičenie, ktoré sa zdá byť únavné. Každý rok sa objavuje tá istá téma: ako sa dostať do formy na leto bez toho, aby sme sa strápnili alebo stresovali. Vedci z Wisconsinskej univerzity navrhli, koľkokrát týždenne cvičiť, aby sme dosiahli fyzickú San Francisco!

Ktoré cvičenie je najúčinnejšie?

Koľko ľudí, toľko rôznych teórií o cvičení, ktoré prinášajú rôzne výsledky v závislosti od toho, čo chcete dosiahnuť. Zvyčajne to ľudia, ktorí chcú schudnúť a najmä dostať sa do formy v čase leta, doháňajú pravidelným cvičením. V tomto prípade je kľúčový nielen kalorický deficit, ale aj kardio a silové cvičenia, ktoré sú skutočnými spaľovačmi tukov. Koľkokrát týždenne by ste ich mali vykonávať, aby ste videli výsledky?

Ďalší zaujímavý článok zadarmo:  Veľmi dobré hnojivo pre paradajky. Vie si ho vyrobiť každý

Odborníci z The American College of Sports Medicine sa domnievajú, že 300 min. týždenne je ideálny tréningový plán, ktorý sa dá ľahko rozdeliť na kratšie série. V praxi to znamená cvičiť päťkrát týždenne po hodine, čo vôbec nie je príliš veľká námaha ani pre neochotných. Tréning na posilnenie brušných svalov alebo minimalizáciu bolesti chrbta je úplne iný.

Brušné svaly alebo známe tehličky, ako ich poznáme, sa nevyrysujú samé a najlepšie ich vybudujú rôzne formy aktivity. To však neznamená, že si môžeme dať každý deň poriadny tréning, pretože svaly potrebujú aj správnu regeneráciu. Koľkokrát týždenne by ste ich mali precvičovať? Najlepšie výsledky prinesie aspoň dvojdňová prestávka, ktorá zaručí božské vyrysovanie. Tréning je úplne iný, keď bolí chrbát, a oplatí sa starať aj oň. Odborníci odporúčajú maximálne štyri cvičenia denne po 30 minút, pričom pomôže najmä chôdza, joga a bicyklovanie.

Ďalší zaujímavý článok zadarmo:  Pijete kávu hneď po prebudení? Veľká chyba! Toto je ten správny čas na kávu

Koľkokrát týždenne by som mal cvičiť, aby som dosiahol výsledky?

Podľa vedcov z Wisconsinskej univerzity existuje ideálny týždenný plán cvičenia, ktorý zaručuje nielen výbornú formu na leto, ale predovšetkým dobré zdravie. Na základe svojho výskumu zistili, že stačí aj 150 minút cvičenia týždenne. Spôsob cvičenia je na vás, ale pre výsledky je potrebné dodržať tento čas, ktorý si môžete rozdeliť aj na dva dni alebo po 75 minút. Takto sa komplexne postaráte nielen o svoju postavu, ale znížite aj riziko vzniku rakoviny. Už viete, koľkokrát týždenne máte cvičiť? Pre zdravie stačí 150 minút, zatiaľ čo pre štíhlu postavu stačí 300 minút!

One Reply to “Toľko dní v týždni by ste mali cvičiť, aby ste dosiahli dobrú postavu do leta”

  1. ja som sa dala pri nadvahe cez 20 kil dala na KetoDiet a ich dietny plan a civicla som 3x do týždňa, aby som to zvládla a aby ma to bavilo a hlavne aby som vydržala a stojí to za to už mám dole 18 kíl za 5 mesiacov a to je poriadny pokles

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *