• 13 septembra, 2023
  • Zatiaľ bez komentára
  • 4minúty čítania

6 psychologických trikov, na ktoré sa väčšina ľudí pri nakupovaní v Lidli chytá

6 psychologických trikov, na ktoré sa väčšina ľudí pri nakupovaní v Lidli chytá

Veľkoobchody s potravinami majú svoje spôsoby, ako nás zlákať, aby sme nakupovali viac, ako máme v úmysle. Všetko preto, aby dosiahli ešte väčší zisk. Prečítajte si o psychologických trikoch, ktoré používa Lidl. Na mnohé z nich ste sa nepochybne „nachytali“ aj vy.

Psychologické triky, ktoré sa používajú v Lidli

  1. Veľké vozíky

Keď si so sebou vezmete veľký rozmerný vozík, je pravdepodobné, že do neho nahádžete viac výrobkov, ako ste pôvodne zamýšľali. To všetko preto, že vďaka jeho kapacite budete mať neustále pocit, že ste v skutočnosti nakúpili veľmi málo. Spokojnosť dosiahnete až vtedy, keď naložíte celý košík.

  1. široké uličky

Aby ste mohli manévrovať s veľkými vozíkmi, potrebujete aj široké uličky. To vám umožní nakupovať pokojne a bez tlačenia. Okrem toho si môžete byť istí, že sa bez problémov dostanete na akékoľvek miesto.

  1. vôňa chleba
TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Pridajte do prania kocky tohto a už nebudete potrebovať žehličku

Nič sa nevyrovná vôni čerstvého chleba, ktorý práve vyšiel z pece. Jeho vôňa sa spája s domovom a chutnými raňajkami. Zahalení do tejto vône ste naklonení vložiť do nákupného košíka oveľa viac výrobkov.

4 Rozdelenie sortimentu

Najdrahšie výrobky budú vždy umiestnené vo výške očí. Tento postup tak trochu apeluje na vašu lenivosť. 😉 Zvyčajne nakupujeme po práci a je veľká pravdepodobnosť, že siahneme po výrobku, ktorý je ľahko dostupný. Siahanie po tovare umiestnenom v regáloch priamo na zemi si vyžaduje viac energie. A musíte sa pre ne zohnúť.

  1. Výrobky vlastnej značky
TENTO ČLÁNOK PREČÍTALI VŠETCI:  Olej nikdy nedávajte na tieto dve miesta v kuchyni. Slováci to ale robia

Výrobky vlastnej značky majú častejšie nižšiu cenu ako výrobky iných spoločností. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo je to tak? Nuž, zvyčajne majú aj menšiu kapacitu. Preto môžete ich cenu ľahko znížiť. A ako viete, málokto venuje pozornosť hmotnosti jednotlivých výrobkov.

6 Relaxačná hudba

Vo veľkom diskontnom obchode s potravinami sa z reproduktorov vždy ozýva pomalá, relaxačná hudba. Samozrejme, nie je to náhoda. Automaticky nás núti začať chodiť pomalšie a nakupovať neuspechane. Je potom veľmi pravdepodobné, že nakúpime viac výrobkov.

Podobné články

Toto predávali Slovákom v známych reťazcoch. Špina, hmyz aj salmonela v mäse

Toto predávali Slovákom v známych reťazcoch.…

V posledných týždňoch zasiahli štátni potravinoví…
Obľúbený reťazec predával niečo, čo sa nikdy nemalo dostať von. To naozaj nás týmto kŕmia?

Obľúbený reťazec predával niečo, čo sa…

Nedávno sa v Českej republike objavil…
Toto predávajú Slovákom: Pozrite, čo objavili hygienici v známom obchodnom reťazci

Toto predávajú Slovákom: Pozrite, čo objavili…

Ďalší obchodný reťazec dostal od potravinovej…
Slovák v Lidli nechápal, že pivu môže končiť záruka. Narobil si hanbu na sto rokov, kričal a spieval o Plzni

Slovák v Lidli nechápal, že pivu…

Na sociálnej sieti sa tento víkend…

Zanechaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *